As a BillyRider family member favorite you see every price!
-9%
payments Cash
account_balance Bank Transfer
Model
Zweispänner
Colour
Black
Condition
Used - Very Good
Date of purchase
2021
Shipping
Possible✓
Rating:
Love it or Hate it?
Your opinion on this product counts! Help others make their decision – share what you liked (or didn't)!
Två-i-hand maraton-sele stm 130 till 145 - Säljer ett mycket bra Marathon-tvåspannsselet som jag en gång köpte begagnat av en tävlingsförare för att träna in mina Welsh B-ponnyer (tyvärr var ponnyerna av en annan åsikt), därför säljer jag det nu. Enligt den tidigare ägaren kostade det en gång 1 800 euro. Det tror jag också.Allt har nylonkärna och är tillverkat av tjockt men ändå mycket mjukt läder. Mycket högkvalitativt utförande. Draglinor 160 långa, förstärkta med nylon och mjuka. Huvudstycket (2 x 1) har en liten skada som knappt syns, se bild. Bröstremmen är mycket tjock och bred. Selen är också i toppskick. Endast linan för tvåspannet har en trasig ögla, i övrigt är den i toppskick och mjuk. Se bild. Den tidigare ägaren använde den till Welsh B- och DR-ponnyer. På bilden syns en ponny på 130 stm, men den kan justeras till ännu större storlek både i längd och bredd. Riktigt bra. Säljs utan vagn, men den kan gärna köpas till, liksom bettet. Utan vagn kan den även skickas; fraktkostnaden för försäkrad försändelse är 17 euro. Eller så kan du komma och titta på den och hämta den i 27259 Varrel
tTranslated
ecoI avoid plastic as much as possible when shipping my items and prefer to ship in a climate-friendly way ✓